Min man förstår mig inte

Alltså: min käraste kom hem nyss. Vi har inte setts på drygt två dygn då han haft praktik och jag sovit borta och haft mig. Varit äventyrlig. Självständig. Samt ätit en väldans massa socker framför Idol ikväll.

Skulle man inte kunna tro att han skulle bli överlycklig/road/uppmuntrad av att hans tjej ville leka VÄRLDENS roligaste lek då kanske? Full av överspändhet hysteri tröttfniss humor?
Nehej då. Bara ruskande på huvudet fick man.

Jag: Hahaha, det här blir så kul! Du måste välja!

M: Hmmm, jag MÅSTE inte välja, men säg då.

Jag: Okej, du måste ha sex med en kvinna, vad väljer du: Överkropp människa och underkropp fisk eller underkropp människa och överkropp fisk?

M: Eh, nej jag vill inte välja.

Jag: Du måste!

M: Okej, underkropp människa.

Jag: Hahaha, vad äckligt! Hon ba' (gapar med munnen som en fisk och viftar med armbågarna som fenor)

M: ...

Jag: Okej, samma fråga fast gris? Älg? Ko? Hund? Hahahahaha!! (Gör olika imitationer av rörelser och ljud) Hahaha! Så här skulle det se ut!

M: (går och duschar)


Hur kan man inte förstå att det här är en rolig lek. Fatta en kvinnounderkropp och en grisöverkropp.
Hilarious. Roligt. Kul!
Oink! Oink!
Jag skrattar ju iaf.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster yngst

HAHAHAHA!! Jag sitter och skrattar högt. Högt. Det här är vad jag kallar humor. Funny stuff. Muuu!! Muuuu!!!

2009-11-21 @ 17:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0