Det hamnar på karmakontot


Igår skulle jag och Jocke gå på bio. Det gick sådär bra.

Jag köpte biljetterna på nätet, vi hämtade ut dem i god tid på en biomat, so far, so good. Men problemen började hopa sig då vi gick in i salongen. Det satt nämligen några på våra platser. För att göra historien kort kan jag sammanfatta med att vi ställde till med något av en scen, fyra vuxna människor flyttade runt, runt (inte vi) och allt var allmänt kaotiskt innan vi tittade lite närmare på våra biljetter och insåg att de gällde för torsdagen. Igår var det tisdag.

Som en del i enbart problemet och inte i lösningen, stormade vi ut ur biosalongen utan ens en antydan till ett "ursäkta" eller liknande. Ja, vi var så stolta över oss själva att vi gick till WC och drack sex öl istället.


Kommentarer
Postat av: Yv

JA!! Vet du hur ledsen jag blev förra veckan när jag såg att btic var borta. Värsta som hänt mig (jag kan erkänna att jag faktiskt skrek lite smått rakt ut, brast liksom ut i ett tyst, men väldigt dramatiskt och otroligt övergivet, "neej...!").

Nu har jag något som lyser upp mina ibland något grå dagar igen.



Puss!

2009-10-29 @ 21:05:38
Postat av: Yv

Det här var för övrigt otroligt roligt. Och inte kan jag fråga "hur lyckas man", för.. ja, jag säger bara "jag ser det" och så får det räcka så.

2009-10-29 @ 21:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0