Gööötet!

Jorås'atte, det fungerade ju fint med sms-biljetten där. Nu har vi straxt landat i Gtb för en helg full av kassa ordvitsar och goa göbbar.

Har bestämt mig för att inte vara bitter över mina förlorade inlägg. Jag tänker: nu har jag ju för sjutton materiaaal att utgå ifrån. Det är väl bra? Så vet jag redan lite vad jag ska bloggeliblogga om, då jag redan tänkt ut en smart och intressant tanke. Den enda nackdelen i denna solskenshistoria är ju dock att mina smarta tankar ofta kommer, snabbt hälsar på och sedan flyr sin kos igen. Men det löser jag.

Jag är positiv.

Dagens intressanta inlägg kommer att fortsätta behandla sms-biljetthistorian.

Visst är det smart att beställa en sms-biljett för att vara säker på att ha den med sig? Hur smart är det sedan att inte ladda mobilen? Så att man får trycka bort sina vänner när de ringer för att inte riskera att bli avkastad från tåget?

Svar: inte jättesmart. Ett bra exempel på en flyktigt smart tanke hos mig.

Dessutom hade jag all underhållning på mobilen: en ny P3-dokumentär samt lite nynedladdad musik. Men jag har hört att det är bra för fantasin att ha tråkigt. Resan ned har tagit ungefär 260 minuter i runda slängar. Men vem räknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0