Shall I compare thee to a summer's day?

Idag upplevde vi tillsammans med Anneli och Simon vad som måste vara Götelaborgs absolut grymmaste brunch. Jag åt. Och åt. Och sedan åt jag lite till.

Det fanns en mängd olika både spännande och klassiska rätter, varma som kalla, som man dessutom kunde avsluta med efterrättsbuffé. Som gräddet på moset avnjuts denna mastodontbrunch i en snygg och stilren miljö. När man trodde att man inte kunde känna sig mer citychic så kom det en man i frack och slog sig ned bakom ett piano - till fantasibrunchen kunde man alltså avnjuta lite live pianoklinkande.

Rekommenderas! Det enda sura var att man var tvungen att hänga in sin jacka i garderoben då man kom.

För frukostbrunchätare är tiden 11.30. Tröttmössor och bakfulla kan ta det lugnt och infinna sig till sittningen klockan två. Jag tänker absolut äta där igen om jag får chansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0