Team Fertil

En gång ingen gång, brukar man ju säga. Två gånger är två gånger för mycket.

Nu har två av mina frögurkor till vänner lyckats gå 25 veckor genom en graviditet utan vetskap. Med ett stilla konstaterande om att midjemåttet aldrig vill minska har de i godan ro och utan på tjocken-krämpor närt en liten bebis i maggen. Snyggt jobbat. Då är de första ångestfyllda fem månaderna liksom över.

Och det har varit både graviditetstest och p-piller inblandade. Tydligen umgås jag i extremt fertila kretsar. Det är ju så att man blir orolig för att umgås med dem. De verkar dessutom vara tajmade till tusen: det är tre dagar mellan deras respektive beräknade nedsläpp.

A, nästa gång vi hänger kommer jag att vara klädd i en stor kondom. Var så säker.

http://penissehat.files.wordpress.com/2008/09/kondom-1.jpg

Jag tänker mig något liknande detta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0