Money money monehhhey

Läsåret bästa nyhet hittills har delgetts mig idag! Tjoho!

Jag skulle idag släpa mitt tunga arsle till Eriksdalsbadet och köpa årskort för 4400 riksdaler efter att ha bedömt att det var värt lite stålarz att ha ett rent samvete. Och en tvättbräda á la Melanie Brown. Och slippa jeanslinningar som nyps då man sätter sig ned.

Men! Vad händer?! En av mina nya kollegor upplyser mig om att jag, genom min nya arbetsgivare, bara behöver punga ut med ynka 1600 kronor för årskortet! Helt fantastiskt. Den underbara nyheten var fantastisk redan där.

Men! Vad händer då?! Jo, samma kollega upplyser mig om att vi också får ett friskvårdsbidrag på 1000 kr per person och år. Hur bra?

AWESOME. Jag har, om man ser generöst (och långsiktigt)på situationen, precis tjänat pengar OCH blivit ruggigt fit. Bra.

Obs! Bilden är ett montage!



Kommentarer
Postat av: Yvanna

Hahahaha! Jag skrattade sa gott nar jag sag den har bilden (och laste inlagget for ovrigt). Jag ropade hogt pa Adam och utbrast "kolla kolla! 'Ett montage'. Som om man inte forstod det." Jag ruskade ett ah-vad-hon-ar-tokig-alltsa med huvudet, la en hand under hakan och suckade nojt. Sen insag jag att jag ar nitton och inte sextiotre, sag hur kontigt Adam tittade pa mig och rullade vidare pa sidan. Nar han hade tittat bort skrattade jag lite till for mig sjalv. "Tok. Ett montage liksom. Naha?"

2010-08-20 @ 20:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0