Kom och köp kök!

Vi har idag varit och tittat på kök. I katalogen fick man möta en representativ familj, som visar hur AVSLAPPNAD, MYSIG och CRAZY man kan vara i ett sådan här kök:



"Hej! Det är vi som bor här. Vi är superduperavslappande och vi älskar våra gafflar."


"Ibland tokar vi till det hela och väljer att se världen ur ett paprikanskt perspektiv. Fniss!"



"När jag lagar mat råkar jag kanske kleta sås på näsan. Men det gör ingenting! Re-laxed cooking ba'!"


"Vi är inte dem som är dem, utan vi känner oss helt fria att lattja lite med sushi. Konishiwa!"


"Någon gång i månaden skojar vi till det rejält och gör lustiga konstverk av rotfrukter. We are cra-azy like that!"


"Sedan kokar vi rotfrukterna till en smaskig soppa. Det doftar ljuvligt."


"Groddar i ugn är så smaskigt att jag oftast inte kan hålla mig från att smarra lite innan. Skvallra inte, tihi!"


"JAG BARA ÄLSKAR ÄRTOR OCH KOKTA MINIMORÖTTER!"


"...och du! Var inte rädd för att ibland spica till det lite i köket! Grrr!"

Det är ju helt tydligt att det är just ett sådant här kök vi måste ha. Det är det här livet jag vill leva. This is my life, my friend, som Anna Bergendahl skulle sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0