Nothing learned

Igår tackade jag NEJTACK till champagnegallopen i Uppsala, mest eftersom jag är ca 8 år för gammal. Ikväll ska jag på fecke hos min 21-åriga granne Sofie, som redan var en aning tipsy när M pratade med henne för en dryg timme sedan. Jag misstänker att jag kommer att vara nyktrast och äldst av alla ikväll.

http://www.clarionhelsingborg.se/UserUploadImages/shutterstock_19519144-web.gif
...men det kanske är bra ändå. Det kanske väger upp mot förra helgen. Man skulle kunna säga att jag levde ut min tonåriga sida förra helgen.
(våg av skam skäljer över mig)
Man skulle kunna säga att jag fick återuppleva några tonårsingredienser. Vilket jag tänker att jag ska låta bli i fortsättningen.
(ryser)

Oh well, nu ska jag kolla upp receptet på piña colada. Här ska groggas småbrudarna under bordet.

LIVE TODAY. LEARN NOTHING. 2 COOL 4 SCHOOL.
Yep, that's me. Än är det liv i tanten.

Kommentarer
Postat av: Yvve

Vadå? Jag försår inte riktigt, beskriv mer i detalj. Var du FULL förra helgen eller?

2010-05-02 @ 22:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0