Young, fresh and new

Har spenderat kvällen hos Malin, ätit lax och testat Galvanic Spa-apparaten som det bloggas friskt om. Den utlovar inte bara slät, föryngrad hy utan kan även användas för att trolla bort celluliter på låren samt öka hårväxten för män vars hårfäste kryper uppåt. Inte dåligt. Och säkert helt sant.

Steg ett är att smörja in ansiktet i sperma en gele och sedan köra apparaten över huden. Den ska med hjälp av ström sätta stopp för åldrandet. Fiffigt!

När det är klart smörjer man in ansiktet med en AGE-LOCK kräm (ni hör ju! Inte en dag kommer jag åldras nu!) och kör apparaten igen.

Jag pasade även på att smörja in några hårtestar som såg lite till åren ut, som ni ser.


Här sitter vi och ansiktsmaskar oss, som steg tre i jakten på den perfekta hyn.
Två 30-åringar? Va?! Vi ser inte en dag äldre ut än 17 juh!
(OCH det är faktiskt mer än ett halvår till jag blir 30. OBS.)


Jag kunde inte låta bli att gosa med sötaste Vida som dagen till ära var på besök.
En hund, en hund. Mitt kungarike för en hund!



Alla bilder kommer ifrån Malin.

Kommentarer
Postat av: Fia

Fantastiskt! Den där maskinen skulle man ha känt till innan åldrandets demon slog till och kröp in i cellerna. Hur sa du nu igen? Man skulle bara smörja in ansiktet med sperma och köra runt med apparaten? Det låter ruskigt oanständigt!

2010-11-04 @ 10:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0