Idag har jag trotsat vädergudarna

Det snöade ungefär underifrån när jag gick ut från porten idag. Trevligt. Men eftersom jag är en mycket modig person och inte bara en liten lort, lät jag mig inte avskräckas.

Jag har handlat julklappar minsann. Till kreti och pleti. Har införskaffat allt från sköna The Body Shop-krämer till My Littlest Pet Shop-djur (? Eller vad det nu är? Dont´t even get me started. Det är som om Bratzdockorna tagit ectasy och tillsammans brainstormat fram det ultimata husdjuret).



Jag var ju heller inte ensam på stan kan jag tala om. Men jag utförde min arbetsorder.




Dagen avslutades med en helt underbar middag på Koh pangan tillsammans med bästa Ankan. Och imorgon är det fredag. Det bådar gott.

Snöstorm, I laugh in thy face

Kommentarer
Postat av: Yvanna

Vilken jäkla fin syster jag har! Love.

2010-12-16 @ 23:13:03
URL: http://movingstandingstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0