Hej hej.

...nu är jag ute ur snön igen. Eller ja, riktigt så lång tid var jag inte insnöad. Jag har bara haft en massa roliga saker för mig.

Till exempel har jag haft en superbra helg. Har hunnit med godis+film-fredag, alla stjärtars hjärtans dag-middag, biljard, hotellbrunch och tusen och ett kök.


I söndags kollade vi på kök på Puustelli. Hahahahaahahahaha. Ha. Som att vi skulle ha råd att köpa ett kök där. Eller ta oss råd. Säljaren var jättetrevlig och försäkrade oss om att det inte behövde kosta 200 000 kr att köpa ett nytt kök. Inte alls!

- Bra, sa vi. Rita ett för sjuttio lök så vore vi glada.

Hon skulle göra ett försök.


Vi får väl se om hon återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0