Soooo freakin' famous

Jag blev tipsad om en sida där man kunde se hur ofta saker googlas. Ojojoj. Självklart blev jag tvungen att testa MED DET SAMMA.

Rätt så intressant. Jag googlade på mitt eget namn, och fick resultatet "16 ggr i månaden".

Jag kanske googlar mig själv en gång i halvåret. Jag gjorde det betydligt mer förr, när jag var en utepingla av rang. Nu när mysbyxorna åkt på for good och jag blivit ringmärkt måste jag säga att anledningen till att jag skulle googla mig själv går hand i hand med min direkt avstannade självgooglingsfrekvens.

Så vem sjutton är det som googlar mig 16ggr/mån? Jag har ju uppenbarligen gjort ett intryck på någon.
Figures.
Jag jämförde mitt resultat med kronprinsessan Victorias bröllop. Tänkte att vi två borde ju vara ungefär lika offentliga. Men jag fick se mig slagen. Underligt...
Så då googlade jag istället min kära sambos namn.

Aha. Jag vann. Det var i princip ingen som googlade honom. Muahaha. I win.
I det här hushållet är det minsann JAG som är kändisen.



Vill du prova att googla dig själv (och se om du kan knäcka mina fantastiska siffror), så gör du det här.

Kommentarer
Postat av: Brursan

90 gånger!

2010-04-11 @ 19:13:01
Postat av: Nähä!

Nä du brurs, om du fick svaret 0-90 så är det så pass ojämnt att det inte går att få fram ett svar! Så glöm!

2010-04-11 @ 20:26:32
Postat av: Brursan

Jag väljer att se det positivt.

2010-04-11 @ 20:30:59
Postat av: Erki

2010-04-11 @ 20:48:38
Postat av: Erki

Då är et väldigt ojämnt på mig också. men det måste ju ändå betyda att någon månad har 90 personer gjort en sökning på mig :)

'Eller hur Brur??

2010-04-11 @ 20:52:45
Postat av: Brursan

Jag håller med Erika. Vi är fan famous i intervaller. Det måste vara bättre än att ligga stadigt lågt.

2010-04-12 @ 21:39:44
Postat av: Jaja...

Man kan lita på att jag alltid är lika impopulär alltså. Vilken upplyftande tanke.

2010-04-13 @ 07:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0