Hej hej.

Jag har inte glömt bort dig bloggen. Men december verkar vara en riktigt sugig månad bloog-vise för mig helt enkelt. Även fast det händer en massa kul grejer.

Ja, just idag är jag iofs sjuk som en hund. Så det händer kanske inte så vansinnigt mycket för tillfället.


Men helgen som var hade jag och Jess vår årliga decemberfest. I år var jag japansk geisha, då temat var L eller J. BILDBEVIS KOMMER! LUGNA ER! Jag förstår att ni blir extatiska nu.





...och i helgen har jag planerat en supermysig toppendag för ma bebe. Hehe. He doesnt know what's coming.


Anywho. Tillbaka till soffläget.

Kommentarer
Postat av: Yvanna

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

2010-12-15 @ 23:31:55
URL: http://movingstandingstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0