Horror of all horrors

Idag har vi gjort ett försök att på något vis slå fast en bröllopsbudget. Haha. Ha.

Ha ha.

HA.





Är ni bekanta med begreppet svart humor (very 90´s)? Det är vad jag bjuder här ovan. För det vi upptäckte var att vi inte kommer att ha råd att, tjaa, göra någonting överhuvudtaget det närmaste halvåret. Kul. Kul med bröllop. Vems idé var det att göra en business på att helt enkelt råna förälskade människor? Det geniet skulle jag vilja ta ett ord med. Vilket PR-proffs får människor att liksom självråna sig? Och sedan göra andra avundsjuka på det hela? Få folk att drömma om spektaklet sedan de är små?

Jag har några businessförslag själv jag, att lägga fram. Tillsammans kanske vi skulle kunna kolla på upplägget för att sälja sand till saharaner (jo det är nog ett ord)? Eller en ismaskin till enuiter. Vi skulle nog kunna tjäna en slant tillsammans.



Men det är inte schysst att lura folk på det sättet. Jag skulle inte kunna försörja mig på det viset.





..bara till jag hade fått ihop pengar till vårt bröllop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0