TRL Gullmars

Har kollat igenom 10 avsnitt av Rebecca och Fiona på svtPlay. Jag undrar direkt varför ingen frågat mig om de får göra en dokumentär om mig och mitt liv? Så konstigt?


Idag hade avsnittet till exempel bjudit på att jag sovit (med smutsigt hår och Jesus is my homeboy-tischa från 2002), ätit 12 pepparkakor, missat en telefontid med 19 minuter och kollat på strömmande på iPhonen. Det är fasiken vardagsdramatik det. Jag funderar på att våga mig ut och köpa 1 kilo mjöl snart också.

Svt, det är bara att höra av er. Men inte idag för jag orkar inte prata nu. Är liksom utpumpad efter denna hektiska dag.


Maila. Så gör vi. Maila, så återkommer jag när jag orkar. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0