couples do start to look alike

Det jag har en fablais för här i livet är sitcoms. I love them. Jag önskar ofta att - och blir ofta pikad för att jag beter mig som om - jag levde i en. Sitcoms, och musik. That's my heroin man! Samtidigt har min blivande man(stort va?) en passion för friluftsliv. Att klättra, åka skidor och gå på tur.

Jag har ju upptäckt att hans intressen faktiskt är roliga(dock inte isklättring. Det är bara dyrt och farligt.) Till exempel ska vi snart bege oss ut på skidor i ett par dagar tillsammans med ett annat par. Så nu är det dags att han verkligen upptäcker och erfar mina intressen, tänker jag. Det är viktigt att både ta och ge i ett förhållande. Kom ihåg det, kids!

Idag fick jag hem den här:
http://lovisafjellet.files.wordpress.com/2009/12/vanner.jpg
Den innehåller en av världens bästa tv-serier. Jag har velat ha den här boxen forever. Så nu kan ni ju räkna ut vad vi ska syssla med ett par kvällar framöver. Jag - och M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0