Who wouldn't date this guy

En av mina singelvänner är inne på en dejtingsajt och letar livskamrat. Till skillnad från för ett par år sedan tror jag nu att det är ett great sätt att hitta någon som verkligen passar en - risken att köpa grisen i säcken är ju betydligt mindre. Men det finns gott om stolpskott också - den här bittra levnadsglada och positiva presentationen har en mysig kärlekssökande kille valt att ha på sin profil:

Okej det här är sämst det verkar inte finnas någon vettig och intressant tjej på hela den här sidan.... man skriver
2 mail fram och tillbaka sen så är dom så jäkla torra och skriver knappt något... vad e d för tjejer? finns det någon som kan hålla i en normal konversation utan att bara svara på mina frågor som en frågesport. Snälla använd din egna hjärna och kom på let eget med, jag vill ha en tjej inte en robot...

jag är:
Glad
Jordnära
Snäll
Social
Ärlig

Gillar:
Gitarr
Mykvällar
Hitta på små äventyr
Tv-spel
Personer som kan hitta på egna saker och inte väntar på att jag ska komma på allting!

Skriv om du inte är en torrboll
Och nej tyvärr jag gillar inte mulliga tjejer helst normala

Det är ju nästan så att man själv, stadgad och dan, funderar på att smälla iväg ett mail.
Jag menar, vilken guldkille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0