wedding business

Det här med bröllop. Vi har fått ett finfint erbjudande gällande vårt bröllop, som skulle kunna lyfta hela eventet så att säga. Jätteroligt!

MEN. Vi har precis insett att vårt tänkta drömscenario med vinterbröllop i februari nog får se sig slaget. Av ett stambyte i nya lägenheten. Glamorous huh? Nu blir det ett höstbröllop istället.

Jaja. I-landsproblem. Jag känner mig ändå lyckligt lottad som får gifta mig med den bästa pojkvännen ever. Den bäste blivande maken, förhoppningsvis. Och jag har hittat den PERFEKTA KLÄNNINGEN.

Bild: Malin


För mer bröllopsinsiration, kolla här. Aaaah.


Kommentarer
Postat av: Erki (f.d frugan)

Meh... det är ju jääääätelång tid tills nästa höst!!



Men så länge det bara blir ni så spelar det ingen roll när, var eller hur egentligen!!

2010-05-07 @ 08:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0