Jippie

Jag har ett jobb jag drömmer om, som kombinerar min kompetens, min utbildning och ett arbetssätt i projektform. Idag hade jag möte med en kvinna som öppnade en möjlighet att faktiskt jobba med exakt det i framtiden. Inget är klart, men jag känner definitivt att det här är något att haka på. Små steg i taget framåt.

Det faktum att hon sökte upp mig för att hon tänkte på mig först och dessutom hade blivit rekommenderad mig från en person jag verkligen ser upp till bidrar ännu mer till att jag känner mig ganska lätt om hjärtat just nu. Bara att vara den första som är påtänkt känns minst sagt toppen.

Det finns alltid en väg att gå om man vill framåt. Ambitions, ambitions.

http://2.bp.blogspot.com/_CsDPIVIWcF8/S8MHGpZ-ZnI/AAAAAAAABwc/_Ne2yNsCiYc/s1600/Celebrate.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0