Tindra <3

Under ett hetsigt IKEA-besök (nya lägenheten, brought to you by IKEA) fick jag ett samtal från världens bästa Tindra: hon tyckte det var dags att vi skulle umgås lite. De hade ingenting planerat för idag - här talade hon för hela familjen - och ville komma förbi.
Lite senare ringde hon och tyckte att det tog för lång tid för mig.

Det är så hjärteknipande när barn blir så pass stora att de kan PRATA i telefon på riktigt. Min underbara Tindra har blivit en hel person, en liten minimänniska som har egna tankar och åsikter, som tycker om att gosa och "inte vill skita ned miljön faktiskt".

Hon är fantastisk, denna lilla tös. Nu fick jag förmånen att spendera min middag tillsammans med henne. Halvvägs genom sin pizza vänder hon sig tll mig och viskar "akta, du vet att alla härinne är monster förutom du och jag?".

Yes gumman, du har rätt. Jag är glad för alla stunder när det är du och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0