Be careful what you wish for...

När jag var liten önskade jag ofta lite dramatik - gärna en gigantisk snöstorm så att man var insnöad en hel dag. Eller en gigantisk snöstorm så att man blev insnöad inne i skolan och var tvungen att sova över.


Jaaa-a. Det känns ju lite som att det gick i uppfyllelse nu. Det har kommit mer än 1,5 m snö inatt, alla bussar i hela stan är inställda (alla tåg också för den delen, men det påverkar ju inte mig). Efter en snabb rundringning bland mina kollegor står det klart att alla sitter liksom fast på sina håll. Undrar hur barnen kommer ha det? Det kommer vara lite Flugornas herre idag. Inga vuxna på skolan.  Hehe.


Jag äter väl lite långfrukost då. Och väntar på min tur i den 20 år långa taxikön. Gott mos mina vänner.


Kommentarer
Postat av: moster

Snökram till dig!

2011-02-11 @ 14:52:33
Postat av: Yvanna

Nu känner jag direkt att jag vill ha uppdatering. Du har gjort oss bortskämda nu. Keep it comming. Pleasethankyou.

2011-02-13 @ 23:17:18
Postat av: Yvanna

EY?! Hur länge blev du insnöad?

2011-02-15 @ 17:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0